Istniejąc nieprzerwanie od 1989 roku na rynku zachodniopomorskim jako firma z wieloletnimi tradycjami i o charakterze rodzinnym oferujemy nie tylko sprzęt, ale całe rozwiązania. Nasz potencjał składa się z wieloletnich pracowników odpowiednio przeszkolonych i posiadających szeroki zakres uprawnień wymagany do realizacji stawianych nam zadań. Ponadto dysponujemy wszystkimi niezbędnymi zasobami technicznymi, organizacyjnymi i formalnymi, żeby móc zaoferować najlepszą ofertę na naszym rynku w branżach, w których jesteśmy liderami. Potencjał firmy ANMIT to również olbrzymie doświadczenie i szeroki wachlarz referencji zdobytych podczas nieprzerwanej działalności od 1989 roku.

SYSTEMY ZARZĄDZANIA DRUKIEM
Od początku istnienia firmy pomagamy klientom kontrolować i obniżać koszty wydruku, wykonując audyty i doradzając w kwestii wyboru optymalnych rozwiązań sprzętowych i programowych. Wdrażamy profesjonalne urządzenia drukujące, kopiujące, skanujące, faksujące i oprogramowania zarządzającego obiegiem i kosztami tworzenia wersji papierowej dokumentów. Oferowane przez nas urządzenia charakteryzują się wysoką wydajnością i najniższymi dostępnymi kosztami eksploatacji w swojej klasie. Oprócz tradycyjnej sprzedaży wszystkie produkty oferujemy w formie outsourcingu (kontraktów serwisowych i dzierżaw).

SYSTEMY OCHRONY
W 2000 roku stworzyliśmy dział firmy wyspecjalizowany w zakresie projektowania i instalacji systemów ochrony – w szczególności systemów monitoringu kamerami IP oraz instalacji niskoprądowych. Posiadając specjalistów z szerokim zakresem uprawnień oraz Koncesję Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji realizujemy wszystkie inwestycje w pełnym zakresie lub niezależnie na każdym z etapów, poczynając od rozpoznania i zdefiniowania potrzeb, poprzez projektowanie, wykonanie instalacji aż do przeprowadzenia ich odbioru i późniejszej obsługi serwisowej.

SERWIS
Nieodzownym elementem wszystkich urządzeń jest serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz stałe zaopatrzenie w materiały eksploatacyjne, co gwarantujemy jako autoryzowany przedstawiciel oferowanych przez nas rozwiązań. W ramach obsługi serwisowej, zarówno gwarancyjnej jak i pogwarancyjnej, proponujemy podpisywanie Umów Serwisowych i Umów Dzierżaw, w ramach których przeglądy, naprawy, materiały eksploatacyjne i odpowiedzialność za sprawne działanie wszystkich urządzeń spoczywa na firmie naszej firmie. Gwarantujemy możliwość ciągłego użytkowania urządzeń i systemów bez niespodziewanych wydatków i przestojów w działaniu.

ZAUFALI NAM
Jako autoryzowanemu dystrybutorowi Kyocera do tej pory zaufało nam między innymi: większość Urzędów Miast i Starostwa w województwie (Szczecin, Wolin, Kamień Pomorski, Trzebiatów, Rewal, Pyrzyce, Stargard, Barlinek, Police, Świnoujście i inne), ZUS, Urzędy Skarbowe, Banki (WBK, NBP, BH, Invest-Bank, SKOK, mBank), PZU S.A., Jednostki Wojskowe, Żandarmeria, Agencja Mienia Wojskowego, Uniwersytet Technologiczny, Uniwersytet Szczeciński, Pomorska Akademia Medyczna, Akademia Morska, Akademia Sztuki, Szkoły i Zespoły Szkół, Stocznie, Obiekty Portowe, firmy prywatne i kilka tysięcy innych klientów.

Ponadto stabilność i bezpieczeństwo współpracy z firmą ANMIT gwarantuje pełna odpowiedzialność właścicieli firmy wynikająca z formy prawnej prowadzonej działalności oraz setki obecnie trwających i przedłużanych umów współpracy klientami administracji publicznej oraz firmami praktycznie ze wszystkich dziedzin, branż występujących na naszym rynku.

Na wysoki poziom bezpieczeństwa firmy ANMIT i najwyższą jakość współpracy z kontrahentami wpływa fakt, realizacji ciągłych inwestycji w zasoby firmy, które są zlokalizowane na terenie województwa zachodniopomorskiego i w Szczecinie. W ramach dużych projektów dofinansowań unijnych wdrażamy najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne wewnątrz naszych struktur organizacyjnych. Rozwiązania te przyspieszają i ułatwiają pracę, tak aby cały zespół naszych specjalistów mógł się skupić na naszych Klientach.